Ako postupovať pri reklamácii tovaru?
Na tovar sa vzťahuje záručná doba 24 mesiacov v zmysle platných právnych predpisov, kedy môžete reklamovať kvalitu a funkcionalitu zakúpeného tovaru.
Ak si želáte reklamovať tovar, postupujte podľa nasledujúcich krokov:
1. Stiahnite si a vyplňte reklamačný protokol
Prosím vyplňte svoje údaje a stručne popíšte dôvod reklamácie. Protokol fyzicky vložte do balíka spolu s tovarom.
Formulár na podanie reklamácie si môžete stiahnuť v PDF formáte tu.
2. Zašlite nám tovar
Tovar môžete priniesť osobne alebo nám ho môžete zaslať prostredníctvom pošty alebo kuriérskych spoločností. Pošlite nám ho doporučene na adresu:
LYMAREX s.r.o., Kpt. Nálepku 91/38, 082 22 Šarišské Michaľany.
Prosím vezmite na vedomie, že s reklamovaným tovarom budeme manipulovať a preto nám ho doručte vyčistený.
3. Proces reklamácie
Po prijatí Vami zaslaného tovaru vykonáme jeho kontrolu a budeme Vás informovať o reklamačnom procese. Vaša reklamácia bude vyriešená bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní od doručenia.