+421 908 469 342 


Reklamácia tovaru

Ako postupovať pri reklamácii tovaru?

Na tovar sa vzťahuje záručná doba 24 mesiacov v zmysle platných právnych predpisov, kedy môžete reklamovať kvalitu a funkcionalitu zakúpeného tovaru.

Ak si želáte reklamovať tovar, postupujte podľa nasledujúcich krokov:

1. Stiahnite si a vyplňte reklamačný protokol

Prosím vyplňte svoje údaje a stručne popíšte dôvod reklamácie. Protokol fyzicky vložte do balíka spolu s tovarom.

Formulár na podanie reklamácie si môžete stiahnuť v PDF formáte tu.

2. Zašlite nám tovar

Tovar môžete priniesť osobne alebo nám ho môžete zaslať prostredníctvom pošty alebo kuriérskych spoločností. Pošlite nám ho doporučene na adresu:

LYMAREX s.r.o., Kpt. Nálepku 91/38, 082 22 Šarišské Michaľany. 

Prosím vezmite na vedomie, že s reklamovaným tovarom budeme manipulovať a preto nám ho doručte vyčistený.

3. Proces reklamácie

Po prijatí Vami zaslaného tovaru vykonáme jeho kontrolu a budeme Vás informovať o reklamačnom procese. Vaša reklamácia bude vyriešená bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní od doručenia.

Vytvorené systémom www.webareal.sk

NGE3NjQxO